مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 13:302021-02-16سياسي

کودکان کار معیار برای ارزیابی سطح توسعه یافتگی جامعه


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان از کودکان کار و جایگاه آنها در جامعه به عنوان معیار مهمی برای ارزیابی سطح توسعه یافتگی در جامعه نام برد.

- "کودکان کار" معیار برای ارزیابی سطح توسعه یافتگی جامعه ایسنا/سمنان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان از کودکان کار و جایگاه آنها در جامعه به عنوان معیار مهمی برای ارزیابی سطح توسعه یافتگی در جامعه نام برد.

فاطمه منصوری 28بهمن ماه در آیین افتتاح مدرسه زمستانه ی حقوق کودک با حضور محمود عباسی ، معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری و دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک در سالن غدیر استانداری سمنان افزود: تلاش به منظور نیل به توسعه، چنانچه فاقد زیربنای اجتماعی و فرهنگی باشد، کوششی بی حاصل خواهد بود و از جمله زیربناهای اجتماعی و فرهنگی، توجه به حقوق بشر به عنوان اساسی ترین و ابتدایی ترین حقوقی است که هر فرد به طور ذاتی، فطری و به صِرف انسان بودن از آن بهره مند می شود.

وی اضافه کرد: آموزش و فرهنگ سازی در جامعه و ایجاد انطباق ذهنی افکار عمومی از مولفه های مهم بازشناسی و ارتقای حقوق کودکان است.

وی خاطر نشان کرد: از جمله حقوق بنیادین هر فرد در جوامع بشری می توان به حق زندگی، منع شکنجه، منع برده داری و داشتن آزادی بیان اشاره کرد ؛ اما علاوه بر این حقوق کلی، کودکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان کار معیار برای ارزیابی سطح توسعه یافتگی جامعه

کودکان کار معیار برای ارزیابی سطح توسعه یافتگی جامعه