مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 13:502021-02-16ورزشي

تلاش تیم فوتبال هفت نفره برای حضور دوباره در پارالمپیک


دبیر انجمن فوتبال هفت نفره از اعزام این تیم به مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا خبر داد و گفت: نخستین اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره برای شرکت در قهرمانی جهان از اردیبهشت سال آینده در مشهد برگزار می شود.

- دبیر انجمن فوتبال هفت نفره از اعزام این تیم به مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا خبر داد و گفت: نخستین اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره برای شرکت در قهرمانی جهان از اردیبهشت سال آینده در مشهد برگزار می شود.

امین اله مانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پس از پایان مرحله اول و دوم استعدادیابی تیم فوتبال هفت نفره که 70 نفر شرکت کرده بودند، 30 تا 35 نفر به اولین اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره که اردیبهشت سال آینده در مشهد برگزار می شود، دعوت خواهند شد.

وی افزود: برای ارزیابی بهتر بازیکنان از نظر کلاس بندی پزشکی، آمادگی بدنی و فنی یکسری تمریناتی از نظر چابکی، انعطاف پذیری، استقامت، قدرت و .

به بازیکنان ارایه شده که در بدو ورود به اولین اردو، این تست ها از آنها گرفته خواهد شد.

اله مانی در خصوص تعداد اردوهای پیش بینی شده برای آمادگی تیم اضافه کرد: تا زمان اعزام تیم به قهرمانی جهان اسپانیا 8 مرحله اردو پیش بینی شده که 3 مرحله اردو برای ارزیابی و غربالگری بازیکنان از نظر آمادگی بدنی است و سپس از اردوی چهارم که بازیکنان اصلی شناسایی شدند ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش تیم فوتبال هفت نفره برای حضور دوباره در پارالمپیک

تلاش تیم فوتبال هفت نفره برای حضور دوباره در پارالمپیک