مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 14:102021-02-16سياسي

سردار غیب پرور: سپاه جدی تر از گذشته به مسائل امنیتی ورود کرده است


جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند من امنیت را از سپاه می خواهم بنابراین در حال حاضر سپاه جدی تر از گذشته به مسائل مختلف امنیتی ورود کرده است.

- جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند من امنیت را از سپاه می خواهم بنابراین در حال حاضر سپاه جدی تر از گذشته به مسائل مختلف امنیتی ورود کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) با بیان اینکه جدی تر از گذشته به مسائل مختلف امنیتی ورود کرد ایم، گفت: دشمن از هر روزنه ای برای به هم ریختن اوضاع داخلی کشور استفاده می کند.

سردار غیب پرور امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان ضمن تشکر از فعالیت های سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در حوزه های مختلف سپاه و بسیج اظهار داشت: سردار قاسمی از فرماندهان بسیار خوب و لایق سپاه هستند و در بازدیدی که چند روز اخیر داشتیم مجموعه سپاه استان را مجموعه ای با برنامه، با نشاط و انقلابی دیدیم.

وی ادامه داد: دشمن در این چهل و چند سال با شیطنت هایی که انجام داده تلاش کرده که به اهداف پلید خود برسد و با تحرکات خود سعی دارد برای کشور حوادث امنیتی درست کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار غیب پرور: سپاه جدی تر از گذشته به مسائل امنیتی ورود کرده است

سردار غیب پرور: سپاه جدی تر از گذشته به مسائل امنیتی ورود کرده است