مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 14:202021-02-16بين الملل

خط و نشان برجامی اسراییل برای آمریکا


سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن در سخنانی تهدید آمیز برای کاخ سفید گفت که این رژیم با سیاست راهبردی دولت تازه آمریکا درباره برنامه هسته ای ایران در صورت بازگشت واشنگتن به برجام همراهی نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از رویترز؛ این سخنان گیلاد اردان سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن در موقعیت حساسی پخش می شود که جو بایدن رییس جمهوری جدید آمریکا با گذشت حدود یک ماه از به قدرت رسیدن، تماسی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نداشته و او در آستانه انتخابات ماه آینده، لفاظی های خشن علیه ایران را ازسرگرفته است.

اردان در گفت و گو با رادیو ارتش این رژیم گفت: در صورت بازگشت دولت تازه آمریکا به آن توافق (هسته ای)، ما نخواهیم توانست در چنین روندی مشارکت داشته باشیم.

به نظر ما در صورت بازگشت ایالات متحده به همان پیمانی که از آن خارج شده است، همه اهرم های فشار را از دست خواهد داد.

اردان مدعی شد: اساسا در لحظه ای که واشنگتن تحریم های ایران را لغو کند، ایرانیان دیگر انگیزه واقعی برای مذاکره و دستیابی به توافقی که بتواند واقعا توانایی های هسته ای آنها را ازبین ببرد، نخواهند داشت.

جو بایدن رییس جمهوری آمریکا در جریان مبارزات انتخاباتی خود وعده داده بود که به برجام بازمی گردد اما هم اکنون این کشور برای بازگشت به برجام شرایطی را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط و نشان برجامی اسراییل برای آمریکا

خط و نشان برجامی اسراییل برای آمریکا