مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 16:152021-02-16سياسي

حرکت های فناوری جهادی عرصه تربیت جوان انقلابی است


مسئول بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر این که جهاد یک حرکت جوشیده از اعتقاد، باور قلبی، ایمان و به کارگیری تواناییهاست است، - ایسنا/فارس مسئول بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر این که جهاد یک حرکت جوشیده از اعتقاد، باور قلبی، ایمان و به کارگیری تواناییهاست است، گفت: حرکتها و اردو های جهادی فناوری عرصه تربیت جوان مومن و انقلابی است.

سرهنگ اسماعیل قزل سفلی، در آیین تجلیل از جهادگران گروه های جهادی شهرستان گراش که به همت گروه جهادی عمار برگزار شد، گفت: در چهارچوب حرکت های جهادی باید جایگاه درست این حرکت ها راشناخت، مسیر پیشرفت را ترسیم نمود، به ابزار مناسب مجهز شد و با قدرت و قوت در شان این حرکت به راه افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بسیج سازندگی قزل سفلی با بیان این که آنچه انقلاب به ما یاد داد، فرهنگ جهادی بود، اضافه کرد: ابزار مناسب حرکت های جهادی عشق، ایمان، بصیرت، مجاهدت و همت است و قرآن، ائمه و امامین انقلاب اسلامی چراغ های روشن این مسیر هستند.

مسئول بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر این که جهاد یک حرکت جوشیده از اعتقاد، باور قلبی، ایمان و بکارگیری توانایی ها است ، اظهار داشت: حرکت های جهادی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت های فناوری جهادی عرصه تربیت جوان انقلابی است

حرکت های فناوری جهادی عرصه تربیت جوان انقلابی است