مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 16:202021-02-16سياسي

طرح محله محور شهید سلیمانی عامل کنترل بیماری کرونا در فردیس


رییس شبکه بهداشت و درمان فردیس گفت: اجرای طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی منجر به موفقیت این شهرستان در کنترل بیماری کرونا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر فردیس رییس شبکه بهداشت و درمان فردیس تصریح کرد: در اجرای طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان 260 تیم جهادی با سپاه و شبکه بهداشت برای مقابله با بیماری کرونا همکاری می کنند که این مشارکت مردمی تأثیر خوبی در روند مقابله با این بیماری داشته است.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت های قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در سه مرحله معیشتی توسط سپاه، مراقبتی به صورت رصد خانواده و اطرافیان فرد با تست مثبت و نظارتی توسط بسیج، سپاه، نیروی انتظامی، هلال احمر، اصناف و همه دستگاه های اجرایی و نظارتی متولی اجرا می شود و تمام فعالیت ها تحت نظر مسئول پایگاه بسیج صورت می گیرد.

ترابی با بیان اینکه شهرستان فردیس در زمینه موفقیت در مقابله با کرونا در سطح کشور دارای رتبه اول تا سوم است، گفت: این امر با همت کادر درمانی و مشارکت مردمی در طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی صورت گرفته است.

وی توضیحاتی پیرامون واکسن روسی بیان کرد و متذکر شد: با توجه به شرایط حساس نگهداری واکسن و اولویت تزریق کادر درمان، جانبازان و بیماران خاص و …، بازه زمانی تزریق کل کشور ممکن است حدود یک سال زمان ببرد، در نتیجه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح محله محور شهید سلیمانی عامل کنترل بیماری کرونا در فردیس

طرح محله محور شهید سلیمانی عامل کنترل بیماری کرونا در فردیس