مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 16:352021-02-16اقتصادي

«ترنج طلایی ایرانیان» نیاز بافندگان و تولیدکنندگان فرش دستباف را تامین می کند


«ترنج طلایی ایرانیان» شرکت تعاونی تامین نیاز بافندگان و تولیدکنندگان فرش دستباف روستایی و عشایری با هدف تامین نیاز بافندگان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رامین صادقی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ترنج طلایی ایرانیان شرکت تعاونی تامین نیاز بافندگان و تولیدکنندگان فرش دستباف روستایی و عشایری با هدف تامین نیاز بافندگان، تولیدکنندگان، تامین مواد اولیه مرغوب، تهیه نقشه بر اساس سلیقه مشتریان، تضمین خرید و حمایت از اشتغال پایدار شکل گرفته است.

وی افزود: این شرکت با سرمایه گذاری 5 میلیارد تومان و با اشتغال زایی 500 نفر در فاز اول و در فاز دوم و سوم نیز 7و 500 نفر در تلاش است تا تمام تولیدکنندگانی که هدفمند تولید کرده و از بافندگان نیز حمایت کند.

وی با اشاره به بیمه تکمیلی درمان قالیبافان با تحت پوشش قرار دادن 10 هزار نفر در استان، از زحمات و تلاش رییس مرکز ملی فرش ایران و مسوولین بیمه ایران قدردانی کرد.

صادقی در ادامه با بیان اینکه تفاهم نامه ای توسط مرکز ملی فرش ایران و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر منعقد شده است، اظهار داشت: مفاد این تفاهم نامه شامل قالیبافانی است که تاکنون تحت پوشش بیمه قرار نگرفته اند و این افراد می توانند از کمک های دولتی استفاده کنند که در این راستا استان اردبیل در بیمه نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ترنج طلایی ایرانیان» نیاز بافندگان و تولیدکنندگان فرش دستباف را تامین می کند

«ترنج طلایی ایرانیان» نیاز بافندگان و تولیدکنندگان فرش دستباف را تامین می کند