مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 17:452021-02-16فناوري

نصب دکل های ویژه اینترنت پرسرعت در منطقه کوهشاه احمدی


نصب دکل های ویژه اینترنت تلفن همراه در منطقه کوهشاه احمدی که واقعا به لحاظ ارتباطات دچار مشکل بود، آغاز شده است و بزودی شاهد اتفاق بزرگی در این منطقه خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حمید جهانگیری صبح امروز در یک گفت وگوی رسانه ای اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده به منظور رفع مشکل ارتباطی منطقه کوهشاه احمدی ضمن اجرای کامل فیبر نوری در این منطقه، تعداد سه دکل مخابراتی 66 متری در روستاهای مازگرد، بیدوییه کجین و مرزاندر نصب و راه اندازی می شود.

 وی با بیان اینکه در این خصوص اقدامات خوبی در دست اقدام است، افزود: 3 عدد ریپیتر رادیویی بر روی دکل های مازگرد، بیدوییه کجین و مرزاندر نصب می شود که می تواند ضمن ایجاد ارتباط پایدار در این منطقه، اینترنت پرسرعت همراه را نیز فراهم کند.

فرماندار حاجی آباد اضافه کرد: 2 عدد ریپیتر موبایل در بیدوییه کجین و کهن دار نصب می شود تا ضمن برطرف شدن مشکلات ارتباطی امکان ارتقاء سایت های احمدآباد، مازگرد و روستاهای اطراف نیز فراهم شود.

جهانگیری همچنین از اجرای فیبر نوری در این منطقه به منظور انتقال ارتباط پایدار تلفن همراه به عنوان اقدامی ماندگار یاد کرد و گفت: با اجرای کامل فیبر نوری و انتقال ارتباط دکل های ارتباطی بر بستر این فیبر، شاهد ارتقای ظرفیت های ارتباطی پایدار به همرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب دکل های ویژه اینترنت پرسرعت در منطقه کوهشاه احمدی

نصب دکل های ویژه اینترنت پرسرعت در منطقه کوهشاه احمدی