مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 18:552021-02-16سياسي

ممنوعیت تجمع و همایش در کرج


برگزاری هرگونه مراسم ، همایش و تجمع بدون کسب مجوز در شهرستان کرج ممنوع و برگزار کنندگان این قبیل مراسم به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی و به استناد ماده 688 قانون مجازات اسلامی تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

- معاون استاندار و فرماندار ویژه کرج گفت: طبق قانون مجازات اسلامی هر اقدامی که مصداق تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی جامعه باشد جرم محسوب شده و برای آن مجازات تعیین شده است،از این رو برگزاری هرگونه همایش، تجمع، مراسم عزا و عروسی که تهدید سلامت جامعه است تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسه شنبه شب روابط عمومی فرمانداری شهرستان کرج، غفور قاسم پور در آستانه خیز موج چهارم کرونا هشدار داد و با اعلام وضعیت خطر افزود: ج براساس ماده 688 قانون مجازات اسلامی هر اقدامی که از مصادیق تهدید علیه بهداشت عمومی باشد، جرم شناخته و مجازات برای آن تعیین شده است که یک سال حبس از جمله این موارد خواهد بود.

وی با اشاره به شناسایی ویروس جهش یافته در استان البرز و قزوین گفت: در استانهای مشابه دستگاه قضا، حکم مجازات و محکومیت حبس را برای برگزار کنندگان و بانیان مراسم و جشن عروسی در ایام شیوع بیماری کرونا و محدودیت ها صادر می کند.

فرماندار کرج با بیان اینکه دورهمی های خانوادگی سرمنشاء اشاعه و شیوع کرونای جهش یافته خواهد بود، افزود: جلسات عق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تجمع و همایش در کرج

ممنوعیت تجمع و همایش در کرج