مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 19:552021-02-16اقتصادي

اردبیل یکی از قطب های تولید فرش در کشور است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: استان اردبیل یکی از قطب های تولید فرش در کشور است به طوری که 55 هزار بافنده فرش در این استان به این هنر و صنعت مشغول هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رامین صادقی عصر سه شنبه در حاشیه بازدید رییس مرکز ملی فرش ایران از مجتمع های قالیبافی و مرکز تأمین مواد اولیه فرش اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از دغدغه ها و مشکلاتی که بافندگان فرش سال های سال با آن روبه رو بودند بحث پوشش بیمه تأمین اجتماعی و درمانی بود که بخش عظیمی از مشکلات در استان اردبیل برطرف شده است.

وی تصریح کرد: با سفر رییس مرکز ملی فرش ایران به استان اردبیل و به صورت رسمی، تحت پوشش بیمه ای بافندگان فرش در قالب صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر آغاز می شود که استان اردبیل نیز با معرفی 36 هزار بافنده در این زمینه جز استان های ممتاز و تراز اول محسوب می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در کنار پوشش بیمه ای بافندگان فرش تأمین مواد اولیه مرغوب و با کیفیت نیز در دستور کار قرار گرفته که با همکاری اتحادیه ها و تعاونی ها سعی بر این است تا نیاز بافندگان و فعالان این هنر، صنعت به شایستگی فراهم آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل یکی از قطب های تولید فرش در کشور است

اردبیل یکی از قطب های تولید فرش در کشور است