مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 20:002021-02-16ورزشي

سرپرست جدید هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان منصوب شد


رییس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا کشور در حکمی سرپرست جدید هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه هاشمی رییس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا کشور در حکمی جمال فتاحی را به عنوان سرپرست جدید هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان منصوب کرد؛ در این حکم آمده است: با عنایت به پیشنهاد مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان خوزستان به موجب این ابلاغ به مدت سه ماه به عنوان سرپرست هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا آن استان منصوب می شوید .

در این حکم بیان شده است: شایسته است به استناد تبصره 3 ماده 10 آیین نامه هیئت های ورزشی استان ها حداکثر ظرف مدت سه ماه تمهیدات لازم را برای انجام امور قانونی مربوط و برگزاری مجمع عمومی به منظور انتخاب رییس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان با هماهنگی مدیرکل ورزش و جوانان و این فدراسیون معمول فرمایید .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، فتاحی سابقه فعالیت به مسئول کمیته مسابقات، نایب رییس و دبیر هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان داشته است.

وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد تربیت بدنی است پیش از این کیامرث حاجی زاده به عنوان رییس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان فعالیت می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان منصوب شد

سرپرست جدید هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان منصوب شد