گام دوم؛ نظریه متعالی مقاومتگرچه می توان نظریه مقاومت را در واقع پافشاری بر تحقق کامل ارزش ها تعریف کرد ولیکن باید این نظریه متعالی را فارغ از ملیت و قومیت یا حتی مذهب در نظر بگیریم. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمدهادی خالقی، فعال رسانه ای در یادداشتی نوشت: گرچه می توان نظریه مقاومت را در واقع پافشاری بر تحقق کامل ارزش ها تعریف کرد ولیکن باید این نظریه متعالی را فارغ از ملیت و قومیت یا حتی مذهب در نظر بگیریم، همان طور که بحث مقاومت و پایداری ارتباط وثیقی با فطرت انسانی دارد، از یک جهت با عقل و خرد ارتباط دارد و صد البته که از سویی دیگر ارتباطی خاص با دین، به ویژه اسلام ناب محمدی و به خصوص مبحث انتظار و مهدویت دارد. در واکاوی لایه های تاریخ، بعد دیگر نظریه مقاومت را می توان در سقوط تمدن ها و ظهور تمدن های جدید، جستجو کرد و در میان فرهنگ های زنده کران تا کران این کره خاکی، ادبیات متناظر با لبریز از معانی و معارف اسلام ناب محمدی(ص) دید و از رفعت مقام، خلوص نیت، تقوای همه جانبه و شخصیت برجسته حاج قاسم های جبهه مقاومت به شعف آمد. انتهای پیام/ 70051 برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |