مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 20:152021-02-16سياسي

درخواست شورای استان برای حضور نماینده شرکت نفت در چهارمحال و بختیاری


رییس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: پیشنهاد شده در چارت سازمانی شرکت نفت نماینده ای از استان جهت رفاه حال مردم مستقر گردد که علت عدم اجرای این مصوبات را باید شرکت نفت توضیح دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حسینعلی رضایی سرپیری در جلسه ای که امروز به منظور بررسی و رفع مشکلات ناشی از شکستگی لوله نفت مارون با حضور دیگر اعضای شورا  برگزار، شد گفت: در دی ماه سال جاری جلسه اول این شورا با دستور جلسه بررسی مسائل و مشکلات ناشی از آتش سوزی خطوط لوله نفت منطقه میانکوه  تشکیل و مصوباتی اتخاذ گردید.

رییس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری افزود: در مصوبات جلسه قبل مصوب شد که مدیران دستگاه های اجرایی خساراتی که در طی آتش سوزی لوله نفت مارون به مردم بخش میانکوه و شهر سرخون و همچنین دستگاه ها وارد شده را به صورت دقیق برآورد و به فرمانداری شهرستان اردل و شورای اسلامی استان جهت پیگیری های بعدی ارسال نمایند که متاسفانه  تعدادی از دستگاه ها در ارسال برآورد خسارات کم کاری نموده لذا خواستاریم علت را به صراحت توضیح دهند.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان تعویض لوله های نفت در منطقه را در اسرع وقت اجرا نماید و پیشنهاد گردیده در چارت سازمانی شرکت نفت نماینده ای در استان چهارمحال و بختیاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست شورای استان برای حضور نماینده شرکت نفت در چهارمحال و بختیاری

درخواست شورای استان برای حضور نماینده شرکت نفت در چهارمحال و بختیاری