مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 20:452021-02-16اقتصادي

زمان برپایی انتخابات سهام داران عدالت در 31 شرکت سرمایه گذاری کشور


مشاور اجرایی سهام عدالت شرکت سپرده گذاری مرکزی از برپایی ‍انتخابات سهام داران در 31 شرکت سرمایه گذاری در 20 اسفندماه خبر داد.

- ایسنا/سمنان مشاور اجرایی سهام عدالت شرکت سپرده گذاری مرکزی از برپایی ‍انتخابات سهام داران در 31 شرکت سرمایه گذاری در 20 اسفندماه خبر داد.

محمدرضا پوررضایی در نشست بررسی صندوق سهام عدالت سمنان اظهار کرد: در سطح کشور 49 میلیون نفر سهام عدالت دارند که 30 میلیون نفرشان سهام دار غیرمستقیم هستند، مابقی این افراد کسانی هستند که روش مستقیم را برای سهام خود برگزیده اند وی با بیان اینکه 20اسفند ماه انتخابات سهام داران در 31 شرکت سرمایه گذاری کشور برگزار می شود افزود: مجمع عمومی این 31 شرکت در سطح کشور برگزار و بعد از اینکه شرکت ها شکل گرفتند، عملاً مدیریت سرمایه کسانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده بودند، به دست شرکت های سرمایه گذاری استانی و اعضای هیئت مدیره ای که سهام داران آنان را انتخاب کرده اند، سپرده خواهد شد.

وی با بیان اینکه پنج مرحله برای ثبت شرکت های تعاونی حوزه سهام عدالت وجود دارد اضافه کرد: مرحله اول تبدیل شرکت های تعاونی به شرکت سهامی عام در سطح استان ها است که عمدتاً این کار انجام شده و در قالب شرکت های تعاونی دیگر فعالیتی نداشته و شرکت ها به شرکت های سرمایه گذاری فعلی بدل شده اند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برپایی انتخابات سهام داران عدالت در 31 شرکت سرمایه گذاری کشور

زمان برپایی انتخابات سهام داران عدالت در 31 شرکت سرمایه گذاری کشور