مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 04:402021-02-17اقتصادي

تعطیلی 10 موسسه پایان نامه فروشی


معاون حقوقی وزارت علوم با ارائه آخرین آمار از موسسات پایان نامه فروشی و مدارک جعلی گفت: برای برخورد با تقلب علمی در فضای مجازی با پلیس فتا و دادستانی هماهنگی لازم را انجام داده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، خرید و فروش پایان نامه دانشگاهی و بازار داغ آن در سال های اخیر به یکی از چالش های آموزش عالی و وزارت علوم تبدیل شده است.

پایان نامه های آماده ای که با کپی برداری از پایان نامه های دیگران با هزینه های گزافی به دانشجویان متقاضی فروخته می شود که این امر علاوه بر ارائه پایان نامه های بدون محتوا و تکراری موجب ضربه زدن به روند تحصیل و پژوهش می شود.

هر چند در سال های اخیر وزارت علوم و برخی نهادهای مربوطه برای جلوگیری از فعالیت مؤسسات خرید و فروش پایان نامه های کپی برداری شده اقداماتی را انجام داده اند و حتی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی در سال 96 برای مقابله با تقلب علمی مصوب شد، ولی به دلایلی هنوز پدیده خرید و فروش پایان نامه و تقلب های علمی به طور کامل از بین نرفته و زمینه ورود این پایان نامه ها به محیط های آموزشی همچنان وجود دارد.

بر همین اساس گفتگویی را با دکتر علی اسلامی پناه معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم داشته ایم که متن کامل آن به شرح زیر است: *جریان تقلب های علمی را در فضای دانشگاهی امروز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 10 موسسه پایان نامه فروشی

تعطیلی 10 موسسه پایان نامه فروشی