مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 05:252021-02-17بين الملل

عمیق شدن اختلافات در حزب جمهوری خواه؛ انتقادات مک کانل به مذاق ترامپ خوش نیامد


رییس جمهور سابق طی اظهاراتی تند و توهین آمیز، صلاحیت رهبر جمهوری خواهان در مجلس سنا را زیر سوال برد و گفت اگر این حزب به همراهی با وی ادامه دهد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اعتراف چند روز پیش سناتور میچ مک کانل رهبر جمهوری خواهان در مجلس سنای آمریکا درباره مقصر بودن دونالد ترامپ رییس جمهور سابق این کشور در حمله به ساختمان کنگره، به مذاق ترامپ خوش نیامد.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، ترامپ بامداد امروز (چهارشنبه به وقت تهران) با انتقاد شدید و تند از اظهارات مک کانل، عمیق تر شدن اختلافات در رأس حزب جمهوری خواه را نشان داد.

وی طی بیانیه ای به فاصله سه روز بعد از تبرئه شدنش در جلسه استیضاح، درباره مک کانل گفت: میچ یک مزدور سیاسی لجوج، عبوس و بی عاطفه است که اگر سناتورهای جمهوری خواه بخواهند با او بمانند، بار دیگر پیروز نخواهند شد .

اختلاف ترامپ و مک کانل از هفته های متعاقب انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ سوم نوامبر 2020 شروع شد، زمانی که ترامپ با نپذیرفتن پیروزی جو بایدن ، نظام انتخاباتی آمریکا را زیر سوال برده و مدعی وقوع تقلب گسترده شد.

ترامپ سپس از مک کانل خواست که برای اثبات ادعاهایش مبنی بر تقلب در انتخابات به او کمک کند اما رهبر جمهوری خواهان سنا تمایلی به انجام این کار نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمیق شدن اختلافات در حزب جمهوری خواه؛ انتقادات مک کانل به مذاق ترامپ خوش نیامد

عمیق شدن اختلافات در حزب جمهوری خواه؛ انتقادات مک کانل به مذاق ترامپ خوش نیامد