مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 05:352021-02-17اقتصادي

افتتاح نمایشگاه و فروشگاه دایمی محصولات دانش بنیان ایرانی در ارمنستان


یک هیات تجاری متشکل از 26 شرکت دانش بنیان از 29 بهمن ماه جاری تا اول اسفند ماه به سرپرستی رییس صندوق نوآوری و شکوفایی به ارمنستان اعزام می شود.

- تصفیه آب فاضلاب و راه حل ضد عفونی کننده سطوح و مواد ضد عفونی کننده دست 20 تولید کیت و تجهیزات آزمایشگاهی به خصوص آزمایشگاه های باکتری شناسی و میکروبیولوژی 21 ساخت دستگاه الکتروسرجری با مدل GHV-175، تولید و صادرات طیف گسترده ای از دستگاه های الکتروسرجری، لوازم جانبی HI-tech و پک های استریل اتاق عمل 22 ارائه سیستم های مخابراتی، سیگنالینگ، لیزر الکترو نوری، دستگاه های فوتونیک و راه حل پزشکی در این هیات همچنین یکی از صندوق های پژوهش و فناوری حضور دارد که در زمینه حمایت از اکوسیستم فناوری در قالب ارائه تسهیلات، سرمایه گذاری خطرپذیر و صدور ضمانت نامه فعالیت دارد.

حمایت های مالی این صندوق به تناسب تقاضای فناوران از کلیه حوزه های فناوری بوده است و محدود به رشته خاصی از صنعت نشده است.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، یکی دیگر از شرکت های اعزامی با تسهیل گری میان بخش تعاون و زیست بوم نوآوری کشور، بخش تعاون را توانمند ساخته تا با بهره گیری از امکانات و فرصت های نوآورانه، خود را توسعه دهد و زمینه های رشد اقتصادی و اجتماعی اعضای خود و به تبع آن کشور را فراهم سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه و فروشگاه دایمی محصولات دانش بنیان ایرانی در ارمنستان

افتتاح نمایشگاه و فروشگاه دایمی محصولات دانش بنیان ایرانی در ارمنستان