مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 05:352021-02-17ورزشي

دلیل پنهان کاری در اعلام 14 کاندیدای ریاست شطرنج چیست؟


سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج با بیان اینکه اعلام تعداد و اسامی کاندیداها یک اقدام کاملا سلیقه ای است در رابطه با امتناع از اطلاع رسانی در این زمینه برای این فدراسیون توضیحاتی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهلت ثبت نام از کاندیدای ریاست فدراسیون شطرنج در حالی دو روز پیش به پایان رسید که این فدراسیون در اقدامی کمتر معمول از اعلام تعداد و اسامی افراد ثبت نام کننده امتناع و هر گونه اظهار نظر در این زمینه را به بعد از بررسی پرونده کاندیداها در وزارت ورزش موکول کرد.

این در حالی است که به طور معمول طی مدت زمان 10 روزه نام نویسی کاندیدای ریاست در فدراسیون های مختلف، اسامی آنها اعلام می شود و در پایان جمع بندی لازم ارائه می شود.

اما فدراسیون شطرنج در این زمینه با اعمال سیاست پنهان کاری از پاسخگویی به رسانه ها خودداری کرد.

محسن سمیع زاده سرپرست دبیری فدراسیون که دبیری مجمع انتخاباتی شطرنج را هم بر عهده دارد، تاکید دارد که به خاطر دو مساله اساسی از اعلام اسامی کاندیداها امتناع شده است و اصلاً موضوع پنهان کاری در میان نیست.

سمیع زاده در گفتگو با خبرنگار مهر به دو فیلتر گزینشی که پیش روی افراد متقاضی برای ریاست در فدراسیون های مختلف قرار می گیرد، اشاره کرد و گفت: پیش از این کاندیداها تنها یک فیلتر که مربوط به نهادهای نظارتی و رای اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل پنهان کاری در اعلام 14 کاندیدای ریاست شطرنج چیست؟

دلیل پنهان کاری در اعلام 14 کاندیدای ریاست شطرنج چیست؟