مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 05:552021-02-17سياسي

مرکز نیکوکاری نبی اکرم (ص) کرج افتتاح شد


مرکز نیکوکاری آتشگاه کرج بانام نبی اکرم (ص) و باهدف رفع مشکلات معیشتی نیازمندان و استفاده از ظرفیت های خیر و احسان نیکوکاران افتتاح شد.

- کرج - معاون کمیته امداد البرز گفت:مرکز نیکوکاری آتشگاه کرج بانام نبی اکرم (ص) و باهدف رفع مشکلات معیشتی نیازمندان و استفاده از ظرفیت های خیر و احسان نیکوکاران افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا لشینی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام (ره) البرز با حضور مسئولین کمیته امداد و دهیاری روستای آتشگاه و دروان و برخی مراکز نیکوکاری در آیین افتتاح مرکز نیکوکاری نبی اکرم (ص) گفت: این مرکز نیکوکاری بناست در تعامل و هم افزایی با کمیته امداد امام (ره) البرز و باهدف رفع مشکلات معیشتی مددجویان و نیازمندان و ارائه خدمات متنوع در زمینه های مسکن، جهیزیه، درمان، اشتغال و اعطای سبد کالا به محرومان فعالیت کنند.

لشینی با تأکید بر اینکه مراکز نیکوکاری، پایگاه های مردمی توسعه خیر و احسان در تعامل و هم افزایی با کمیته امداد امام (ره) هستند گفت: بیش از 45 درصد از کمک های بلاعوض به خانوارهای موردحمایت کمیته امداد از محل مشارکت مردم نیکوکار در امور خیر تأمین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نیکوکاری نبی اکرم (ص) کرج افتتاح شد

مرکز نیکوکاری نبی اکرم (ص) کرج افتتاح شد