مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 06:152021-02-17اجتماعي

مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی نظرآباد تحت پیگرد قضایی قرار گرفت


مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز از برخورد قضایی با مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی نظرآباد به علت عدم استانداردسازی فاضلاب و هدایت فاضلاب خام به محیط زیست خبر داد.

- ایسنا/البرز مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز از برخورد قضایی با مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی نظرآباد به علت عدم استانداردسازی فاضلاب و هدایت فاضلاب خام به محیط زیست خبر داد.

فردین حکیمی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص عملکرد شهرک های صنعتی نظرآباد، هشتگرد و سپهر در تصفیه فاضلاب تولیدی گفت: مشکل فاضلاب این شهرک های صنعتی به طور کامل حل نشده و به همین دلیل محیط زیست گزارش آن را به دادستانی اعلام کرده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز خاطرنشان کرد: بر اساس همین گزارش، مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی نظرآباد به دلیل عدم استانداردسازی فاضلاب و هدایت فاضلاب خام به منابع زیستی تحت پیگرد قضایی قرار گرفت.

وی افزود: در حال حاضر فاضلاب دو شهرک نظرآباد و سپهر به تالاب وارد نمی شود اما به سمت دشت جنوب نظرآباد هدایت می شود که براساس قانون حفاظت خاک این شهرک ها جریمه می شوند و جریمه این است که محیط آلوده شده باید پاکسازی شود.

حکیمی خاطرنشان کرد: تصفیه خانه شهرک صنعتی هشتگرد راه اندازی شده اما دو واحد صنعتی مستقر در آن مشکل دارند که تصفیه خانه یکی از این واحدها راه اندازی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی نظرآباد تحت پیگرد قضایی قرار گرفت

مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی نظرآباد تحت پیگرد قضایی قرار گرفت