مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 06:302021-02-17سياسي

پیشنهاد بازگشت محدودیت ها برای جلوگیری از موج چهارم کرونا


سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان البرز گفت: با توجه به اینکه سرعت شیوع نوع جهش یافته کرونا که با عنوان کرونای انگلیسی شناخته شده زیاد است، - ایسنا/البرز سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان البرز گفت: با توجه به اینکه سرعت شیوع نوع جهش یافته کرونا که با عنوان کرونای انگلیسی شناخته شده زیاد است، مرگ و میر بیشتری به دنبال دارد.

علیرضا سلیمانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ممنوعیت برگزاری عروسی، عزا و تجمعات در کرج اظهار کرد: اعمال این محدودیت ها اقدامی احتیاطی برای جلوگیری از ورود به پیک چهارم کرونا بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به شناسایی یک مورد ابتلا به کرونای جهش یافته انگلیسی در آبیک و فوت وی در بیمارستان هشتگرد، پیشنهادی در خصوص اعمال محدودیت نارنجی در محدوده این شهرها به ستاد ملی کرونا ارائه شده و در صورت تصویب، اعمال می شود.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر وضعیت چهار شهرستان البرز آبی و دو شهرستان هم زرد است و برای اینکه تغییری در وضعیت رنگ ها پیش نیابد، همه باید همکاری داشته باشند و استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، شستشوی دست ها و عدم حضور در تجمعات را فراموش نکنند.

سلیمانی تاکید کرد: با توجه به اینکه سرعت شیوع نوع جهش یافته کرونا که با عنوان کرونای انگلیسی شناخته شده زیاد است، مرگ و میر بیشتری به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد بازگشت محدودیت ها برای جلوگیری از موج چهارم کرونا

پیشنهاد بازگشت محدودیت ها برای جلوگیری از موج چهارم کرونا