مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 06:302021-02-17اجتماعي

پشت پرده «کنکور» چه خبر است؟


دستانی وجود دارند که در سیستم آموزشی نیز نفوذ دارند که می خواهند آموزش و پرورش را ضعیف نگه دارند تا استعدادهای دانش آموزان شناسایی نشده و به تست زنی محدود شوند.

- محمد پاک سرشت کارشناس آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس در خصوص کنکور، اظهار کرد: اولین و بزرگترین آسیب این است که در این 40 سال بعد از انقلاب، فقط روش تست زنی را به بچه ها یاد داده ایم و با روش تست زنی هم استعداد شناخته نمی شود.

  وی افزود: در تعلیم و تربیت قرار را بر این داشتیم که وقتی معلم وارد کلاس می شود وظیفه اش این باشد که استعداد دانش آموزان را بشناسد و بعد براساس همان، دانش آموز را برای آن حرفه پرورش دهد تا بچه 12 سال عمرش را معطل کنکور نکند که این اتفاق متأسفانه در حال حاضر نمی افتد.

پاک سرشت آسیب دوم در نظام آموزشی و کنکور را پول های کذایی دانست و بیان کرد: به واسطه بنگاه های مافیایی که برای کنکور وجود دارد و پولهایی که والدین دانش آموزان به آنها پرداخت می کنند، منجر بر این شده که خیلی از وزرای آموزش و پرورش را همین بنگاه های مافیایی زمین بزنند؛ زیرا زمانی که برخی از وزرای آموزش و پرورش که خواستند این داستان را کنار بگذارند متأسفانه موفق نشدند و همین ها اجازه ندادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده «کنکور» چه خبر است؟

پشت پرده «کنکور» چه خبر است؟