مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 06:452021-02-17سياسي

کسب تندیس بلورین مدیریت مالی ایران توسط دانشگاه علوم پزشکی زنجان


مدیریت امور مالی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان، تندیس بلورین یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، با حضور جمعی از مسؤولان کشوری، مدیران شرکت ها و اساتید دانشگاه در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران، برگزار شد.

جایزه ملی مدیریت مالی ایران که از سال 1389 هرساله برگزار می شود، بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت ها و سازمان های شرکت کننده گردیده است.

حضور فعال و گسترده شرکت ها و سازمان های ایرانی در جایزه ملی مدیریت مالی ایران بیانگر این است که سازمان های ایرانی میل بسیاری برای حضور در فرایندی دارند که در آن سازمان های همسو و غیر همسو شرکت می کنند تا سطح واقعی خود را در حیطه عملکرد مدیریت بسنجند و خود را با سازمان ها و شرکت هایی که از نظر نوع فعالیت با آن ها مشترک می باشند مقایسه کنند.

این واقعیت که کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران به خصوص در سطوح بالاتر به عنوان سند افتخار یک سازمان و به طور خاص حوزه مالی می باشد نه تنها برای مدیران نهادینه شده بلکه حضور در فرایند جایزه ملی مدیریت مالی ایران و ارتقای حوزه مالی سازمان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب تندیس بلورین مدیریت مالی ایران توسط دانشگاه علوم پزشکی زنجان

کسب تندیس بلورین مدیریت مالی ایران توسط دانشگاه علوم پزشکی زنجان