مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 06:502021-02-17بين الملل

تاکید ابوالغیط بر اهمیت مساله فلسطین در گفتگو با فرستاده جدید سازمان ملل


دبیرکل اتحادیه عرب تماس تلفنی با فرستاده جدید سازمان ملل در روند صلح برقرار نمود و طی این تماس بر جامعیت مساله فلسطین تاکید کرد.

- دبیرکل اتحادیه عرب تماس تلفنی با فرستاده جدید سازمان ملل در روند صلح برقرار نمود و طی این تماس بر جامعیت مساله فلسطین تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، یک منبع مسئول در دبیرخانه اتحادیه عرب اعلام کرد که احمد ابوالغیط در این تماس، تور وینسلند، فرستاده جدید سازمان ملل در روند صلح را در جریان خروجی های نشست وزارتی فوق العاده قرار داد که در هشتم ماه میلادی جاری برگزار شد.

ابوالغیط تاکید کرد که این نشست و مصوبات آن، نشانگر اجماع نظر مجدد عربی درمورد مشخصات روند مسالمت آمیز و راهکار تشکیل دو کشور است و یک موضع عربی جمعی حامی فلسطین را بنا می کند.

این منبع خاطرنشان کرد که ابوالغیط و وینسلند درخصوص تحولات فلسطین و اسراییل در سایه انتخابات دو طرف طی ماه های آتی گفتگو کردند و ابوالغیط بر اهمیت مذاکرات اخیر فلسطین در قاهره و توافق درمورد مسیر انتخابات تاکید کرد.

دبیرکل اتحادیه عرب عنوان داشت که این مسیر از حمایت کامل اتحادیه عرب با هدف تجدید مشروعیت فلسطین و ساماندهی به محافل داخلی فلسطین و تقویت موضع فلسطین در هر مذاکرات آتی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید ابوالغیط بر اهمیت مساله فلسطین در گفتگو با فرستاده جدید سازمان ملل

تاکید ابوالغیط بر اهمیت مساله فلسطین در گفتگو با فرستاده جدید سازمان ملل