مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 06:552021-02-17ورزشي

سجاد هاشمی: می خواهم کم خرج بالانشین باشم/حمایتم کنند، المپیکی می شوم


دونده سرعتی ایران می گوید توانایی کسب سهمیه المپیک توکیو را دارد و در صورت حمایت فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک این اتفاق می افتد.

- دونده سرعتی ایران می گوید توانایی کسب سهمیه المپیک توکیو را دارد و در صورت حمایت فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک این اتفاق می افتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سجاد هاشمی یکی از دونده های سرعت ایران است که برای آماده سازی خود جهت کسب شهمیه المپیک در ترکیه اردو زده است.

این دونده در یکی از مسابقات داخل سالن ترکیه با ثبت حدنصاب 21.

21 ثانیه، رکورد 17 ساله دوی 200 متر داخل سالن را شکست.

هاشمی درگفت وگو با ایسنا به شرایط خود در اردوی ترکیه اشاره و بیان کرد: برای انجام تمریناتی خوب و بی حاشیه به ترکیه آمده ام چون برخی حواشی در ایران مانع تمرین می شود.

از آنجایی که در مسابقات ایران نتایج تقریبا خوبی کسب کردم، قرار شد اردویم را بعد از مسابقات باشگاه ها در ترکیه و زیر نظر آقای شهریار سیه جانی برگزار کنم، از آنجایی که آقای سیه جانی استاد دانشگاه ازمیر ترکیه است باید به این شهر می آمدم.

او افزود: در برنامه ای که به فدراسیون داده ام فقط روی یک مسابقه مثلا کسب سهمیه المپیک تمرکز نکرده ام، بنابراین ابتدا به دنبال حضور در مسابقات قهرمانی داخل سالن جهان بودم اما متاسفانه لغو شد و برنامه هایم تا حدودی تغییر کرد؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سجاد هاشمی: می خواهم کم خرج بالانشین باشم/حمایتم کنند، المپیکی می شوم

سجاد هاشمی: می خواهم کم خرج بالانشین باشم/حمایتم کنند، المپیکی می شوم