مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 06:552021-02-17فرهنگي

پایان رقابت 170 فیلم با معرفی برگزیدگان پنجاهمین جشنواره فیلم رشد


پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد با اعلام برگزیدگان در پنج بخش، مستند بلند، مستند کوتاه، داستانی بلند، داستانی کوتاه و پویانمایی به کار خود خاتمه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شامگاه روز گذشته با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد با پخش فیلم کوتاه آنلاین کار خود را آغاز کرد.

سید سعید بدیعی، دبیر این جشنواره در ابتدای این مراسم، گفت: خرسندیم و بر خویش می بالیم که طنین این رویداد بزرگ فرهنگی، هنری و علمی بار دیگر در فضای میهن اسلامی ما به گوش جان ها رسید.

جشنواره بین المللی فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی رشد حاصل تلاش بزرگانی است که وظیفه خطیر آموزش و پرورش را بر دوش کشیده اند تا با بهره گیری از تأثیر شگرف سینما، تصویر، جلوه های رنگ و موسیقی، علم و دانش را برای کودکان، نوجوانان عزیز این سرزمین کهن به شیرینی شهد پارسی تبدیل کنند.

وی افزود: جشنواره پنجاهم با شعار کیفیت دهی به فرایند آموزش با تنوع بخشی در محیط های یادگیری کار خود را از تیرماه 1399 با ارسال فراخوان به زبان های فارسی و انگلیسی و با استفاده از ظرفیت تمامی پایگاه های اطلاع رسانی مرتبط، برای فیلم سازان و هنرمندان سراسر جهان و بنگاه های تولیدکننده فیلم آموزشی آغاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان رقابت 170 فیلم با معرفی برگزیدگان پنجاهمین جشنواره فیلم رشد

پایان رقابت 170 فیلم با معرفی برگزیدگان پنجاهمین جشنواره فیلم رشد