مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 07:052021-02-17سياسي

120 ایده کارآفرینی در جشنواره اشتغال کمیته امداد سمنان پذیرفته شد


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان، از برگزاری اختتامیه رویداد کارآفرین شو، ویژه اشتغال مددجویان کمیته امداد در سمنان با پذیرفتن 120 ایده کارآفرینی موفق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مسعودیان راد صبح چهارشنبه در حاشیه جشنواره تقدیر از ایده های برتر کارآفرینی به میزبانی کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه امروز آیین اختتامیه رویداد کارآفرین شو ویژه اشتغال زایی برای مددجویان کمیته امداد با حضور معاون توسعه منابع انسانی استانداری سمنان برگزار شد، تاکید کرد: این رویداد به مثابه یک شتاب دهنده، بر روی ایده های اشتغال زایی مانور می دهد.

وی با بیان اینکه آنچه که در اشتغال کمیته امداد حرکت می کند توجه به مشاغل دانش بنیان و حرکت های شتاب دهنده است، تاکید کرد: رویداد کارآفرین شو، منجر به الگوگیری سایر استان ها شده و ما خرسند هستیم که سمنان پیشگام این موضوع است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه این کمترین سهمیه را در این رویداد داشت اما به لحاظ تعداد طرح های راه یافته به دبیرخانه رتبه پنجم کشور و رتبه نخست در تحقق را کسب کرده است، تاکید کرد: این امر نشان می دهد تاکید خوبی بر روی شتاب دادن به اشتغال مددجویان در این استان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 ایده کارآفرینی در جشنواره اشتغال کمیته امداد سمنان پذیرفته شد

120 ایده کارآفرینی در جشنواره اشتغال کمیته امداد سمنان پذیرفته شد