مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 07:152021-02-17فناوري

سامانه نوین ارتباط با مشتریان کارگزاری دلیران پارس آغاز به کار کرد


سامانه نوین ارتباط با مشتریان کارگزاری دلیران پارس در راستای تقویت تعاملات دو سویه و ارائه هر چه بهتر و سریعتر خدمات بر روی شماره تماس 41565000 آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت کارگزاری دلیران پارس ، واحد ارتباط با مشتریان (CRM) در راستای یکپارچه سازی کانال های ارتباط با مشتریان و همچنین به عنوان مرکز و نقطه دسترسی مشتریان به انواع خدمات سهامداری و بورس ها راه اندازی شده است.

این واحد با بهره گیری از انواع فنآوری های روز رایانه ای ، تلفن و نمابر در خدمت مشتریان است و مراجعان می توانند در اسرع وقت پاسخ به پرسش های خود را در زمینه خدمات مختلف بورسی و سهامداری دریافت کنند.

ارتقای سطح خدمت رسانی متناسب با نیاز مشتریان، پشتیبانی از خدمات ارائه شده در راستای رفع ابهامات و مشکلات احتمالی، تسهیل و تسریع در فرایندهای اطلاع رسانی به مشتریان، سهولت دسترسی به اطلاعات و خدمات فارغ از محدودیت های زمانی و مکانی، ایجاد ارتباط دوسویه به روش آسان و سریع و ارائه مشاوره های مورد نیاز از جمله اهداف راه اندازی واحد ارتباط با مشتریان کارگزاری دلیران پارس است.

کارگزاری دلیران پارس همچنین بر روی سامانه ارتباط با مشتریان خود خدماتی چون اطلاعات شعب کارگزاری در سراسر کشور، وضعیت برگزاری دوره های آموزشی، خدمات مربوط به کد سهامداری و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه نوین ارتباط با مشتریان کارگزاری دلیران پارس آغاز به کار کرد

سامانه نوین ارتباط با مشتریان کارگزاری دلیران پارس آغاز به کار کرد