مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 07:202021-02-17فناوري

اپراتورها الزامی برای کاهش قیمت اینترنت ندارند


معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد قیمت اینترنت برای کاربران به اندازه کافی پایین است و کشش کاهش ندارد، با وجود این در شرایطی که تعرفه پهنای باند زیرساخت برای اپراتورها کاهش یافته، - معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد قیمت اینترنت برای کاربران به اندازه کافی پایین است و کشش کاهش ندارد، با وجود این در شرایطی که تعرفه پهنای باند زیرساخت برای اپراتورها کاهش یافته، آنها می توانند برای کاهش قیمت اینترنت تصمیم بگیرند، هرچند برای این کار الزامی از سوی رگولاتوری ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از آنجا که شرکت های ارائه دهنده اینترنت ثابت در این سال ها نتوانستند متناسب با سرعت رشد اینترنت سیار و دیتای موبایل رشد کنند، در این مدت دچار مشکلات مالی بودند.

حتی برخی از شرکت های FCP بازار را به اپراتورهای موبایلی واگذار کردند و معتقد بودند پایین بودن تعرفه اینترنت در اپراتورهای موبایلی، موجب شده تمایل افراد به استفاده از اینترنت موبایل به جای اینترنت ثابت باشد و درنتیجه این شرکت ها در حال از دست دادن مشترکانشان هستند.

از طرفی محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- معتقد است که در تلاطم اقتصادی نباید صرفاً هزینه را از جیب مردم برداشت و هزینه خدمات ICT باید متناسب با جیب مردم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپراتورها الزامی برای کاهش قیمت اینترنت ندارند

اپراتورها الزامی برای کاهش قیمت اینترنت ندارند