مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 07:302021-02-17سياسي

تاکید سازمان ملل بر لزوم شفافیت در انتخابات عراق/ طرفدار هیچ طرفی نیستیم


نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در عراق در گزارشش به شورای امنیت از عراقی ها خواست در انتخابات پارلمانی به عنصر شفافیت پایبند باشند.

- تاکید سازمان ملل بر لزوم شفافیت در انتخابات عراق/" طرفدار هیچ طرفی نیستیم" نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در عراق در گزارشش به شورای امنیت از عراقی ها خواست در انتخابات پارلمانی به عنصر شفافیت پایبند باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الحره نوشت، جنین هنیس پلاسخارت، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در عراق در گزارش خود پیرامون انتخابات پارلمانی این کشور گفت، شفافیت باید حاکم باشد.

پیشتر دولت عراق با مشورت کمیساریای عالی انتخابات موعد جدیدی برای انتخابات پارلمانی تعیین کرد و قرار است این انتخابات به جای موعد اولیه خود یا همان ششم ژوئن با تاخیر چهار ماهه، دهم اکتبر برگزار شود.

در حالی که پارلمان لایحه تأمین مالی را تصویب کرد هنوز قانون دیوان عالی فدرال را تصویب نکرده است که نتایج انتخابات را تأیید می کند.

پلاسخارت در شورای امنیت اعلام کرد، نمی توان بیش از این تاخیر را پذیرفت و از همه طرف ها خواست فورا برای برگزاری انتخابات اقدام کنند.

وی افزود، برای اعتماد به انتخابات باید نظریه ها و اتهامات بی اساس را کنار گذاشت و پرسش و پاسخ را جایگزین ایجاد رعب و وحشت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید سازمان ملل بر لزوم شفافیت در انتخابات عراق/ طرفدار هیچ طرفی نیستیم

تاکید سازمان ملل بر لزوم شفافیت در انتخابات عراق/ طرفدار هیچ طرفی نیستیم