مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 07:352021-02-17بين الملل

تشدید نزاع میان جمهوری خواهان؛ گراهام: بدون ترامپ نمی توانیم سنا را بگیریم


لیندسی گراهام سناتور ارشد جمهوری خواه ضمن انتقاد از اظهارات رهبر جمهوری خواهان سنا علیه رییس جمهور سابق آمریکا گفت، حزب جمهوری خواه بدون حمایت دونالد ترامپ نمی تواند اکثریت سنا را به دست گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک سناتور آمریکایی همزمان با شدت گرفتن دعواهای جمهوری خواهان بر سر جایگاه ، رییس جمهور سابق آمریکا با انتشار یک بیانیه شدیداللحن پاسخ او را داد.

ترامپ طی بیانیه ای به فاصله سه روز بعد از تبرئه شدنش در جلسه استیضاح، درباره مک کانل گفت: میچ یک مزدور سیاسی لجوج، عبوس و بی عاطفه است که اگر سناتورهای جمهوری خواه بخواهند با او بمانند، بار دیگر پیروز نخواهند شد .

رهبر سناتورهای جمهوری خواه به رغم دادن رای منفی به استیضاح ترامپ طی سخنرانی در صحن مجلس سنا گفته بود: شکی نیست که رییس جمهور سابق عملا و اخلاقا در قبال تحریک (حامیان خود به حمله به کنگره) مسئولیت دارد .

رهبر سناتورهای جمهوری خواه افزود: این مجرمان بنرهای او (ترامپ) در دستشان بود، پرچم های او را حمل می کردند و وفاداری به او را فریاد می زدند .

لیندسی گراهام در مصاحبه بامداد روز چهارشنبه (امروز) خود با فاکس نیوز درباره تنش ها بین رییس جمهور سابق آمریکا و رهبر سناتورهای جمهوری خواه گفت: می خواهم به مک کانل رهبر (اقلیت سنا) بگویم، من می دانم که ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نزاع میان جمهوری خواهان؛ گراهام: بدون ترامپ نمی توانیم سنا را بگیریم

تشدید نزاع میان جمهوری خواهان؛ گراهام: بدون ترامپ نمی توانیم سنا را بگیریم