مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 07:552021-02-17حوادث

کشف 3 کیلو هرویین در اسدآباد


جانشین فرمانده انتظامی استان همدان از کشف سه کیلو گرم هرویین با لفافه در عملیات مشترک پلیس استان و شهرستان های بهار و اسدآباد خبر داد.

- سرهنگ رضا زارعی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح این خبر مطرح کرد: در پی تلاش های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر و عملیات استان و همچنین رده های پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان های بهار و اسدآباد مشخص شد، قاچاقچیان قصد انتقال موادمخدر از استان های مرکزی کشور به یکی از استان های غربی را دارند.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و به موقع یک دستگاه پژو 405 حامل موادمخدر در این زمینه شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت های گسترده با شگردهای خاص پلیسی در ورودی شهر اسدآباد متوقف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو، سه بسته موادمخدر از نوع هرویین به مقدار سه کیلوگرم کشف، راننده دستگیر و خودرو نیز به مقر انتظامی منتقل شد.

وی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: اشراف اطلاعاتی پلیس با روحیه جهادی و پرسنل خدوم، باعث شده که قاچاقچیان موادمخدر نتوانند به راحتی به اهداف شوم و پلید خود برسند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 3 کیلو هرویین در اسدآباد

کشف 3 کیلو هرویین در اسدآباد