مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 07:552021-02-17سياسي

انتقاد از وضعیت پاویون دستیاران/تحقق بیمه تکمیلی دانشجویان تا پایان کار دولت


معاون فرهنگی وزارت بهداشت با بیان اینکه وضعیت پاویون دستیاران شکل مطلوبی ندارد، گفت: در این راستا لیستی تهیه شد تا برای هر دانشگاه مبلغی برای بهسازی وضعیت پاویون های دستیاران اختصاص داده شود.

- معاون فرهنگی وزارت بهداشت با بیان اینکه وضعیت پاویون دستیاران شکل مطلوبی ندارد، گفت: در این راستا لیستی تهیه شد تا برای هر دانشگاه مبلغی برای بهسازی وضعیت پاویون های دستیاران اختصاص داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیما سادات لاری در نشست هم اندیشی مشترک مجازی میان معاونت های فرهنگی و دانشجویی و آموزشی وزارت بهداشت با برخی از نمایندگان شوراهای صنفی دستیاران و دانشجویان Ph.

D ، بر لزوم تامین وام ودیعه مسکن برای دانشجویان مقاطع دستیاری و دکتری تخصصی تاکید کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در قالب طرح و یک الگوی تعیین شده و به ازای هر دستیار و رزیدنت خود، چند سال در صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت سرمایه گذاری کرد.

وی افزود: این دانشگاه در این طرح خلاقانه و هدفمند، می تواند وام ودیعه مسکن با رقم مناسب به دستیاران خود اعطاء کند و این یک اتفاق خوب در زمینه تامین بسترهای رفاهی برای دانشجویان مقاطع دستیاری و دکتری تخصصی است که پیشنهاد ما در معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت این است که بتوانیم از طریق این مدل، این وام ها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از وضعیت پاویون دستیاران/تحقق بیمه تکمیلی دانشجویان تا پایان کار دولت

انتقاد از وضعیت پاویون دستیاران/تحقق بیمه تکمیلی دانشجویان تا پایان کار دولت