مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 08:052021-02-17فرهنگي

حیدریان: سینمای ایران مجدداً به خشونت گرایش پیدا کرده است


دنیا، سینمای ایران پس از انقلاب اسلامی را با عنوان سینمای اخلاق می شناسد؛ سینمایی که عاری از 2 مؤلفه شهوانی و خشونت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، کارگروه هنر و سینما در اجلاس تبیین اندیشه های امام خمینی (س) در حوزه فرهنگ و هنر با دبیری علمی محمدمهدی حیدریان رییس پیشین سازمان سینمایی، سیدمحمدمجتبی حسینی معاون هنری وزیر ارشاد و قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه 29 بهمن) برگزار شد.

محمدمهدی حیدریان رییس پیشین سازمان سینمایی آن را اصلاح می کنیم، چون معتقدیم مظهر تمدنی است و باید در خدمت اصلاح جامعه و جوانان و آموزش آن ها قرار گیرد.

  وی ادامه داد: در کارگاه خیال هنرمند، ایده به یک اثر هنری تبدیل و به مخاطب عرضه می شود.

از سال 52 به بعد، اوج حرکت مقلدانه از سینمای هند بود.

تقریباً با یک تغییر 90 درصدی در فعالان سینما، سینمای ایران تعریف جدید از خود ارائه داد و طی حدود 4 سال، توانست به کرسی ثابتی در دنیا برسد.

این کرسی با شناسنامه و خصیصه هایی بود که دنیا، سینمای ایران را با آن یعنی سینمای اخلاق می شناخت؛ سینمایی که عاری از دو مؤلفه مشهور آن زمان یعنی سکس و خشونت بود.

سینمای ایران توانست  حیدریان اظهار داشت: هر چه از انقلاب دور می شویم، نیروهایی که به حوزه فرهنگ و هنر وارد می شوند، درک چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیدریان: سینمای ایران مجدداً به خشونت گرایش پیدا کرده است

حیدریان: سینمای ایران مجدداً به خشونت گرایش پیدا کرده است