مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 08:102021-02-17اقتصادي

فعالیت 55 هزار بافنده فرش در اردبیل


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: استان اردبیل یکی از قطب های تولید فرش در کشور است به طوریکه 55 هزار بافنده فرش در این استان به این هنر، - ایسنا/اردبیل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: استان اردبیل یکی از قطب های تولید فرش در کشور است به طوریکه 55 هزار بافنده فرش در این استان به این هنر، صنعت مشغول هستند.

رامین صادقی در جریان بازدید رییس مرکز ملی فرش ایران از مجتمع های قالیبافی و مرکز تأمین مواد اولیه فرش در اردبیل اظهار کرد: یکی از دغدغه ها و مشکلاتی که بافندگان فرش سال های سال با آن روبه رو بودند بحث پوشش بیمه تأمین اجتماعی و درمانی بود که بخش عظیمی از مشکلات در استان اردبیل برطرف شده است.

وی تصریح کرد: با سفر رییس مرکز ملی فرش ایران به استان اردبیل و به صورت رسمی، تحت پوشش بیمه ای بافندگان فرش در قالب صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر آغاز می شود که استان اردبیل نیز با معرفی 36 هزار بافنده در این زمینه جز استان های ممتاز و تراز اول محسوب می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در کنار پوشش بیمه ای بافندگان فرش تأمین مواد اولیه مرغوب و با کیفیت نیز در دستور کار قرار گرفته که با همکاری اتحادیه ها و تعاونی ها سعی بر این است تا نیاز بافندگان و فعالان این هنر، صنعت به شایستگی فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 55 هزار بافنده فرش در اردبیل

فعالیت 55 هزار بافنده فرش در اردبیل