مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 08:252021-02-17سياسي

کاهش 70 درصدی پرونده های معوق دادگاه های عمومی و انقلاب تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، یحیی جعفری در نشست شورای معاونین قضایی دادگاه های عمومی و انقلاب با ارائه گزارشی از عملکرد دادگاه های عمومی و انقلاب تهران افزود: - رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران از کاهش 70 درصدی پرونده های معوق در این دادگاه ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، یحیی جعفری در نشست شورای معاونین قضایی دادگاه های عمومی و انقلاب با ارائه گزارشی از عملکرد دادگاه های عمومی و انقلاب تهران افزود: تعداد پرونده های مختومه 30 هزار و 397 فقره و حدود چهار درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: اکنون موجودی پرونده های معوق 2770 فقره و پرونده های مانده در سطح محاکم 122 هزار و 761 فقره است که به نسبت بازه زمانی مشابه قبلی 13 هزار و 861 فقره کاهش مانده داریم و 11 درصد کاهش را نشان می دهد.

جعفری اظهارداشت: در زمینه استفاده از مجازات های جایگزین حبس صرفا با موضوع جزای نقدی 41 درصد افزایش و در زمینه میزان رسیدگی و موافقت با آزادی مشروط 45 درصد افزایش داشته ایم.

مسعود ستایشی قائم مقام رییس کل دادگستری استان تهران نیز در این نشست با بیان اینکه رفع اطاله دادرسی از دغدغه های همیشگی دستگاه قضایی بوده است، افزود: در رفع اطاله دادرسی به ویژه در پروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 70 درصدی پرونده های معوق دادگاه های عمومی و انقلاب تهران

کاهش 70 درصدی پرونده های معوق دادگاه های عمومی و انقلاب تهران