مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 08:252021-02-17اقتصادي

رابطه رفاه بیشتر با اجرای طولانی تر بازی های ویدئویی رد شد


در حالی که تصور می شد افرادی که زمان بیشتری را صرف اجرای بازی های ویدئویی می کنند، رفاه بیشتری دارند؛ این موضوع در مطالعات دانشگاه آکسفورد رد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از نیواطلس، بررسی دانشگاه آکسفورد که با استفاده از داده های به دست آمده از صنعت بازی های ویدئویی و نیز کاربران این بازی ها انجام شده نشان می دهد رابطه همبستگی اندکی میان میزان اجرای بازی های ویدئویی و سطح رفاه افراد وجود دارد.

تحقیق مذکور از سال 2019 آغاز شد و شرکت هایی مانند الکترونیک آرتس و نینتندو برای تکمیل آن با دانشگاه آکسفورد همکاری کردند.

دو بازی مورد استفاده در جریان این تحقیق Plants vs Zombies: Battle for Neighborville و Animal Crossing: New Horizons بودند.

بر اساس پرسشنامه و اطلاعات تله متری به دست آمده از 3000 کاربر این بازی ها، به هیچ وجه نمی توان گفت افرادی که مدت زمان بیشتری را به اجرای بازی های ویدئویی اختصاص می دهند، افراد شادتری هستند و بین سطح رفاه و مدت زمان اجرای بازی های ویدئویی نیز رابطه همبستگی اندکی وجود دارد.

البته این رابطه منفی نیست، ولی همبستگی اندک آن موجب جلب توجه محققان شده است.

بر اساس این بررسی نقش عنوان و محتوای بازی انتخاب شده برای اجرا مهم تر از مدت زمان اجرای آنه در ارتباط با میزان حس رفاه و سرخوشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رابطه رفاه بیشتر با اجرای طولانی تر بازی های ویدئویی رد شد

رابطه رفاه بیشتر با اجرای طولانی تر بازی های ویدئویی رد شد