مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 08:352021-02-17پزشكي

انتقاد از بی توجهی برخی دانشگاه های علوم پزشکی به شورای صنفی دانشجویان


مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به اهمیت شورای صنفی به عنوان یک نهاد دانشجویی قانونی و مشروع در دانشگاه ها گفت: متاسفانه در برخی از دانشگاه ها به ابعاد وجودی شورای صنفی توجهی نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو فشار روانی ناشی از مشغله کاری، بررسی وضعیت پایون های آموزشی دستیاران و پیگیری بهسازی و نوسازی این مراکز، لزوم رسیدگی مطالبات حقوقی و صنفی از جمله وام دستیاری و بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی، بررسی پرونده های انضباطی دانشجویان دستیاری و پایش و غربالگری سالانه سلامت روان دانشجویان از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

رحمان خدابنده لو مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت در این نشست به اهمیت وجودی شورای صنفی به عنوان یک نهاد دانشجویی قانونی و مشروع در دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: آیین نامه های شورای صنفی دانشجویان پایه علوم پزشکی و همچنین دانشجویان مقطع دستیاری جداگانه و مجزا هستند که امیدوارم در همه دانشگاه ها، تعامل خوب و هدفمندی میان مدیران و اعضای شورای صنفی وجود داشته باشد و در خیلی از امور اجرایی، از دانش و تجربه اعضای شورای صنفی استفاده های مطلوبی صورت گیرد.

وی افزود: متاسفانه شاید در برخی از دانشگاه ها، به ابعاد وجودی شورای صنفی توجهی نمی شود که به نظر می رسد باید در این زمینه تجدید نظر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از بی توجهی برخی دانشگاه های علوم پزشکی به شورای صنفی دانشجویان

انتقاد از بی توجهی برخی دانشگاه های علوم پزشکی به شورای صنفی دانشجویان