مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 09:002021-02-17سياسي

منتظر تایید ایجاد منطقه آزاد قصرشیرین در مجمع تشخیص مصلحت نظام هستیم


نماینده شهرستان های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلان غرب با بیان اینکه منطقه آزاد قصرشیرین در کمسیون فرعی رای آورده است، گفت: اکنون باید دید نظر مجمع تشخیص چه خواهد بود و ان شاءالله شاهد تصویب آن در کمسیون اصلی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مردم شهرستان قصرشیرین با ارسال درخواستی در سامانه فارس من خواستار پیگیری تصویب منطقه آزاد قصرشیرین شدند.

ماجرا طرح منطقه آزاد قصرشیرین به چهارسال پیش باز می گردد، دولت در تیر 1395 لایحه ایجاد هشت منطقه آزاد تجاری در استان های گلستان (اینچه برون)، ایلام (مهران)، اردبیل (اردبیل)، سیستان و بلوچستان (سیستان)، کردستان (بانه، مریوان)، هرمزگان (جاسک)، بوشهر (بوشهر)، کرمانشاه (قصرشیرین) را به مجلس فرستاد و گرچه در آنجا تصویب شد اما با مخالفت شورای نگهبان به مجمع تشخیص مصلحت رفت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام 17 دی 99 پس از سفر به کرمانشاه و بازدید از منطقه قصرشیرین گفت: نباید همه هشت منطقه آزاد مطرح شده در مجمع را با یک چوب راند و من حداکثر تلاشم را برای تصویب منطقه آزاد تجاری قصرشیرین بکار می گیرم.

به گفته محسن رضایی، خوشبختانه براساس ارزیابی و گزارشاتی که از منطقه آزاد تجاری قصرشیرین انجام دادیم هیچگونه مخالفتی از سوی مسئولین بخش های مختلف در استان وجود نداشت و هم درباره لزوم ایجاد آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر تایید ایجاد منطقه آزاد قصرشیرین در مجمع تشخیص مصلحت نظام هستیم

منتظر تایید ایجاد منطقه آزاد قصرشیرین در مجمع تشخیص مصلحت نظام هستیم