مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 09:252021-02-17اقتصادي

نام ایران در حافظه بازار گردشگری چین را زنده نگه می داریم


به منظور حضور مستمر و مؤثر در بازار گردشگری چین و همچنین زنده نگه داشتن نام ایران در حافظه بازار بزرگ این کشور معاونت گردشگری در حال برگزاری کمپینی همزمان با عید بهاره چینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، معاونت گردشگری در حال برگزاری کمپین قرن ها دوستی؛ سومین عید بهاره چینی ها در ایران، در بازه زمانی 24 بهمن تا 9 اسفند سال جاری همزمان با عید بهاره چینی به صورت مجازی است.

وی گفت: فعالیت های مربوط به این کمپین در چندین گام صورت پذیرفت.

در گام نخست، از استان های مقصد گردشگران چینی خواسته شد تا محتوای تبلیغاتی خود را متناسب با علایق و سلایق چینی ها و بر اساس راهنماهای فنی ابلاغی در قالب عکس، کلیپ و متن آماده و به معاونت گردشگری وزارتخانه ارسال کنند.

او افزود: در گام دوم، آثار تولیدی از نظر تکنیکی و محتوایی ارزیابی و صحت سنجی شد و آنهایی که شرایط فنی لازم را احراز کردند در زمینه متن و روایت توسط کارشناسان یک شرکت دو ملیتی ایرانی- چینی مورد تطبیق و ویرایش ترجمه ای و زبان شناختی قرار گرفتند.

قاسمی ادامه داد: در گام بعدی، انواع محتوای نهایی شده به همراه پیام تبریک وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به زبان چینی در سایت جامع گردشگری کشور موسوم به ویزیت ایران زیر نظر کانون جهانگردی و اتومبیلرانی بارگذاری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام ایران در حافظه بازار گردشگری چین را زنده نگه می داریم

نام ایران در حافظه بازار گردشگری چین را زنده نگه می داریم