مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 09:452021-02-17اقتصادي

انتقال اسناد وزارت امور اقتصادی به آرشیو کتابخانه ملی


اسناد ارزشمند وزارت امور اقتصادی و دارایی که بخشی از آن شامل تصاویر وزرای مالیه و دارایی از سال 1286 تا 1342 است، به مخازن آرشیوی ساختمان اسناد ملی ایران منتقل شد.

- اسناد ارزشمند وزارت امور اقتصادی و دارایی که بخشی از آن شامل تصاویر وزرای مالیه و دارایی از سال 1286 تا 1342 است، به مخازن آرشیوی ساختمان اسناد ملی ایران منتقل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، ابراهیم بابایی، رییس اداره ارزشیابی و نظارت بر اسناد دستگاه ها با اعلام این خبر گفت: در اجرای قانون و مقررات اسناد ملی و در راستای اجرای برنامه و سیاست های این سازمان در حوزه اسناد ملی ایران پس از بازدید، بررسی، ارزشیابی و تعیین تکلیف سوابق راکد وزارت امور اقتصادی و دارایی، این اسناد شناسایی، تفکیک و به مخازن آرشیوی ساختمان اسناد ملی ایران منتقل شد.

او ادامه داد: برابر قانون و مقررات و مجوزهای عمومی و اختصاصی مصوب شورای اسناد ملی از سوی کارشناسان اداره ارزشیابی اسناد و کارشناسان اسناد وزارت دارایی، مجموعه ای از اسناد ارزشمند و آرشیوی در قالب 3545 کارتن ویژه سازمانی اسناد طی دو مرحله به مخازن آرشیوی ساختمان اسناد ملی ایران منتقل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال اسناد وزارت امور اقتصادی به آرشیو کتابخانه ملی

انتقال اسناد وزارت امور اقتصادی به آرشیو کتابخانه ملی