مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 10:002021-02-17فرهنگي

«تک تیرانداز» ظرفیت مخاطب جهانی هم دارد/ اکران در هفته دفاع مقدس


ابراهیم اصغری تهیه کننده فیلم سینمایی «تک تیرانداز» بیان کرد که در جریان داوری های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به این فیلم، ظلم شد.

- ابراهیم اصغری تهیه کننده فیلم سینمایی تک تیرانداز بیان کرد که در جریان داوری های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به این فیلم، ظلم شد.

ابراهیم اصغری تهیه کننده فیلم سینمایی تک تیرانداز به کارگردانی علی غفاری در گفتگو با در حال حادتر شدن و محدودیت ها در حال بیشتر شدن است، نمی شود اکران مناسبی داشت چون محدودیت ها سینماها را هم محدود کرده و ریسک اکران را بالا برده است.

این تهیه کننده بیان کرد: یکی از دلایلی که اواخر تابستان سال آینده و هفته دفاع مقدس را برای اکران در نظر گرفته ایم این است که برای نمایش این نوع از فیلم ها و برای جذب مخاطب بیشتر، نیاز به مقدماتی داریم که زمان بر است و باید هماهنگی هایی صورت بگیرد ضمن اینکه باید شرایط مساعدی به لحاظ وضعیت کرونایی باشد تا مخاطبان بیشتری را به سینما فرا بخوانیم به همین دلیل همچنان گزینه اکران در هفته دفاع مقدس سال آینده قوت بیشتری دارد.

اصغری گفت: یکی از معضلات نیمه دوم سال آینده این است که تعداد فیلم های در صف اکران، زیاد خواهند بود در آن زمان در کنار تک تیرانداز ، فیلم های کمدی و اجتماعی هم حضور خواهند داشت که شاید سینماداران ترغیب شوند تا آن فیلم ها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تک تیرانداز» ظرفیت مخاطب جهانی هم دارد/ اکران در هفته دفاع مقدس

«تک تیرانداز» ظرفیت مخاطب جهانی هم دارد/ اکران در هفته دفاع مقدس