مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 10:252021-02-17اقتصادي

صادرات 41 میلیون دلار کالا از چهارمحال و بختیاری


مدیرکل گمرک چهارمحال و بختیاری گفت: در 10 ماهه ابتدایی امسال 41 میلیون دلار کالا از استان به کشورهای خارجی صادر شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل گمرک چهارمحال و بختیاری گفت: در 10 ماهه ابتدایی امسال 41 میلیون دلار کالا از استان به کشورهای خارجی صادر شده است.

اسماعیل الله دادی 29 بهمن ماه در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه کشور و چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تعهد صادرات استان حدود 40 میلیون دلار پیش بینی شده بود، اظهار کرد: خوشبختانه از در 10 ماهه ابتدایی سال 41 میلیون دلار کالا از استان به کشورهای خارجی صادر شده است.

مدیرکل گمرک چهارمحال و بختیاری گفت: آینده تجارت از آن آسیا خواهد بود، گمرک تا سال 2035 که زمان اوج شکوفایی اقتصادی است، باید زیرساخت های خود را ارتقا دهد و در این راستا باید از پیشران های آینده تجارت استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه حدود 90 درصد تجارت دنیا از طریق حمل و نقل دریایی انجام می شود، خاطرنشان کرد: ایران دارای مرزهای آبی است ، اما تاکنون از این فرصت عالی و ممتاز به خوبی استفاده نشده است.

الله دادی با بیان اینکه در رشد و علم فناوری در حوزه گمرگ ضعف هایی وجود دارد، عنوان کرد: صادرات از طریق گمرک باید تسهیل شود، اگر می خواهیم کسب و کار خوبی در آینده داشته باشیم باید فرآیندهای گمرکی را به سمت الک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 41 میلیون دلار کالا از چهارمحال و بختیاری

صادرات 41 میلیون دلار کالا از چهارمحال و بختیاری