مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 10:352021-02-17اقتصادي

بخشی از بازارچه حادثه مهاباد امروز آغاز به کار کرد


بخشی از بازارچه حادثه دیده اصغری شهرستان امروز فعالیت عادی خود را از سر گرفت.

- عارف خدرلو در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین روند بازسازی بازار حادثه دیده این شهرستان افزود: بازارچه اصغری مهاباد که هفته جاری بخشی از آن طعمه حریف شد به دو بخش بازار جدید و قدیم تقسیم بندی شده که امروز بخشی از بازارچه قدیم به همراه بخش جدید بازار فعالیت عادی خود را از سر گرفتند.

وی با اشاره به در پیش بودن سال نو عید نوروز به همراه مشکلات اقتصادی عنوان کرد: با همت خود بازاریان، مردم و مسئولان شهرستان پس از شستشو و تمیز کردن مناطق اطراف محل آتش سوزی این مرکز تجاری امروز آغاز به کار کرده و به مردم و مشتریان خدمات ارائه می دهد.

خدرلو با اشاره به آغاز بازسازی مناطق آسیب دیده این بازارچه اظهار کرد: همزمان با بازگشایی فعالیت روزانه این بازارچه، عملیات پی ریزی و بازسازی مغازه های تخریب شده نیز در دستور کار قرار دارد.

فرماندار مهاباد میزان خسارات وارده به این بازارچه را 300 میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: هیئت امنای بازارچه در خصوص نحوه بازسازی بازارچه تصمیم خواهد گرفت و در راستای حمایت از بازاریان آسیب دیده دستگاه های شهرستان نیز در سطح استانی و ملی پیگیری جبران خسارت به آنها خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از بازارچه حادثه مهاباد امروز آغاز به کار کرد

بخشی از بازارچه حادثه مهاباد امروز آغاز به کار کرد