مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 10:402021-02-17اقتصادي

سنندج رکورددار آمار حاشیه نشینی در کشور


سنندج جزو شهرهایی است که در بحث بافت های فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی، نواحی منفصل شهری و ناکار آمد آمار بسیار بالایی دارد.

- ایسنا/کردستان شهردار سنندج گفت: سنندج جزو شهرهایی است که در بحث بافت های فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی، نواحی منفصل شهری و ناکار آمد آمار بسیار بالایی دارد.

حشمت اله صیدی امروز چهارشنبه (29 بهمن ماه) در وبینار تاب آوری شهری که در جهاددانشگاهی استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: در تاب آوری، مدیریت شهر باید به گونه ای باشد که شهر با بهترین عملکرد و بیشترین سرعت توانایی برگشت به حالت قبلی را داشته باشد و این امر دشواری است.

وی با بیان اینکه در تاب آوری شهری، شهرها در مواقع بحران و در مقابله با مشکلات باید بتوانند پایدار عمل کرده و قوام داشته باشند افزود: شناسایی و آزمودن نقاط ضعف شهری در شرایط عادی و تبدیل آنها به نقاط قوتی که بتوانند با انطباق پذیری در شرایط بحران شهر را مدیریت کنند، مهمترین وظیفه شهرداری ها در راستای تاب آوری شهری است.

شهردار سنندج با اشاره به اینکه امروزه توجه به کالبد شهرها امری بسیار مهم است عنوان کرد: متاسفانه در استان های کمتر توسعه یافته همچون کردستان و بسیاری از شهرهای کشور، موضوع حاشیه نشینی و سکونت گاه های غیر رسمی بسیار جدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنندج رکورددار آمار حاشیه نشینی در کشور

سنندج رکورددار آمار حاشیه نشینی در کشور