مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 10:502021-02-17سياسي

نخبگان جوان در حوزه اعطای مجوز و خرید محصول نیاز به حمایت دارند


رییس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی گفت: نخبگان جوان در حوزه اعطای مجوز و خرید محصول نیاز به حمایت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی ناصری پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهارکرد: پارک علم و فناوری سال 92 تأسیس شده است ولی ارائه خدمات به اندیشمندان جوان منوط به استقرار آنان در محیط پارک است.

رییس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی بیان کرد: این مسئله مستلزم آن است که ما مکانی برای استقرار آنان داشته باشیم که در این زمینه در گذشته با مشکلاتی رو به رو بودیم.

ناصری با بیان اینکه این مشکل مکان استقرار نخبگان و اندیشمندان جوان در طبس و فردوس حل شده است، ادامه داد: در شهرستان قاین نیز هر چند ساختمانی در اختیار داریم ولی در ملکیت آن مسائل و مشکلاتی وجود دارد که هنوز مرتفع نشده است.

مسئله مهم تبدیل علم به شغل و کارآفرینی است وی با تأکید بر بنیه علمی نخبگان جوان گفت: نخبگان جوان ما توان علمی بالایی دارند ولی مسئله و موضوع مهم تبدیل این علم به شغل و کارآفرینی است.

رییس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با اشاره به آسیب های اقتصاد دولتی اظهار کرد: نخبگان جوان ما در زمینه مجوزها و خرید محصولات نیاز به حمایت دارند که این موضوع در خراسان جنوبی نیاز به فرهنگ سازی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان جوان در حوزه اعطای مجوز و خرید محصول نیاز به حمایت دارند

نخبگان جوان در حوزه اعطای مجوز و خرید محصول نیاز به حمایت دارند