مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 10:502021-02-17فناوري

سرور بورس چیست؟


دایرکت فا برای دسترسی هر چه راحت تر کاربران به معاملات بورس و انجام بدون وقفه معاملات، سرور مجازی بورس ایران را به کاربران خود روی قدرتمندترین سرورها و با اینترنت پرسرعت و نامحدود پیشنهاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام دایرکت فا، سرورهای مجازی بورس برخلاف کامپیوتر و لپ تاپ های شخصی، این سرور ها به صورت 24 ساعته روشن و در دسترس کاربران قرار می گیرد و پشتیبانی این سرورها به صورت کامل توسط دایرکت فا انجام می شود و نصب و راه اندازی این سرور ها تیم فنی دایرکت فا به عهده می گیرد.

سرویس کاربران بعد از خرید این محصول کمتر از 30 ثانیه فعال می شود و مشتریان می توانند به سرور مجازی خود دسترسی داشته باشند.

سرور مجازی بورس یا سرور بورس چیست؟ سرور بورس یکی از مواردی است که میتواند تاثیر بسزایی در انجام معاملات بورسی از خود بجای بگذارد.

این نوع سرورها با سیستم عامل ویندوز هستند.

در واقع شما پس از خرید سرور بورس، یک کامپیوتر با سرعت اینترنت بالا و پینگ کمتر از 1 میلی بر ثانیه خواهید داشت.

همچنین سرور مجازی بورس دایرکت فا دارای مزایایی هستند که در ادامه یه چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد: دارای اپلیکیشن و نصب بر روی گوشی ها با نسخه اندروید و ios جای دهی خود در صف اول بورس با استفاده از این نوع سرور بالاترین سرعت در اینترنت با استفاده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرور بورس چیست؟

سرور بورس چیست؟