موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 10:552021-02-17بين الملل

21 نفر در آمریکا یخ زدند


سرمای مرگبار که مدتی است مرکز و جنوب ایالات متحده را دربرگرفته است، میلیون ها آمریکایی را بدون برق رها کرد و دست کم 21 نفر را در چندین ایالت به کام مرگ کشاند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سرمای شدید و بی سابقه زمستانی که بخش بزرگی از مرکز و جنوب ایالات متحده را در برگرفته است، دمای هوای این مناطق را به اندازه ای پایین آورده است که میلیون ها آمریکایی بدون برق مانده اند و دست کم 21 نفر در چندین ایالت آمریکا قربانی سرما شدند.

روزنامه انگلیسی گاردین در این خصوص گزارش کرد، بدترین قطعی برق در تگزاس رخ داد که در آن بیش از چهارمیلیون خانه و مغازه روز گذشته (سه شنبه) در دمای یخبندان بدون برق ماندند.

در دیگر ایالات آمریکا، بیش از 250 هزار نفر در سراسر بخش هایی از آپالاشیا با مشکل قطعی برق مواجه شدند و چهار میلیون نفر نیز در مکزیک با قطعی برق روبرو شدند.

حدود 250 هزار نفر نیز در شمال غربی اورگن پس از طوفان یخ بدون برق ماندند.

آمار و ارقام منتشر شده حاکی از آن است که در کارولینای شمالی، سه نفر پس از وزش گردباد در یک شهر ساحلی جان خود را از دست دادند و در تگزاس نیز چهار عضو یک خانواده در آتش سوزی یک خانه در منطقه هوستون در حین استفاده از یک شومینه برای گرم نگه داشتن خود، جانشان را از دست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 نفر در آمریکا یخ زدند

21 نفر در آمریکا یخ زدند