مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 10:552021-02-17سياسي

سی وپنجمین یادواره شهدای عملیات والفجر 8 در همدان برگزار شد


سی و پنجمین یادواره شهدای عملیات والفجر 8 امروز با حضور برخی از اعضای خانواده شهدای این عملیات، رزمندگان و مسئولان شهرستان در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

- ایسنا/همدان سی و پنجمین یادواره شهدای عملیات والفجر 8 امروز با حضور برخی از اعضای خانواده شهدای این عملیات، رزمندگان و مسئولان شهرستان در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

حاج کریم مطهری، یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس که در عملیات والفجر 8 حضور داشته است، در این مراسم خاطراتی از این عملیات و همرزمانش بیان کرد و شرح داد: عملیات والفجر 8 در ادامه عملیات هایی که همه ساله و معمولاً در زمستان انجام می دادیم، انجام شد و آن زمان به تیپ انصارالحسین(ع) همدان مأموریت دادند که در منطقه هویزه حضور پیدا کند و به شناسایی مشغول شود.

وی ادامه داد: آن منطقه، منطقه ای سراسر آبی در بالای جزایر مجنون بود و پس از آن که بچه ها در آنجا مستقر شدند، شناسایی را انجام دادیم.

اوایل جنگ تحمیلی مردم این منطقه آنجا را رها و فرار کرده بودند اما احشامشان در آنجا مانده بود و طی گذشت سال ها حالت وحشی پیدا کرده بودند بنابراین منطقه عجیب و جالبی بود.

این رزمنده دفاع مقدس تصریح کرد: آن طرف منطقه حوضچه نام داشت و مسجدی در آن بود که بسیاری از شهدا در آن نماز خوانده و راز و نیاز کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی وپنجمین یادواره شهدای عملیات والفجر 8 در همدان برگزار شد

سی وپنجمین یادواره شهدای عملیات والفجر 8 در همدان برگزار شد