مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 11:002021-02-17اقتصادي

59 میلیارد ریال انواع وام دانشجویی در دانشگاه کردستان ثبت و پرداخت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت دانشجویی دانشگاه کردستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: بر اساس برنامه زمان بندی شده صندوق رفاه دانشجویان ثبت نام انواع وام های دانشجویی در سال تحصیلی 1400-1399 به منظور کمک به امور تحصیلی و معشیتی دانشجویان مستعد .

- دانشگاه کردستان در سال تحصیلی 1400-1399 بالغ بر 59 میلیارد ریال انواع وام برای دانشجویان ثبت و پرداخت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت دانشجویی دانشگاه کردستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: بر اساس برنامه زمان بندی شده صندوق رفاه دانشجویان ثبت نام انواع وام های دانشجویی در سال تحصیلی 1400-1399 به منظور کمک به امور تحصیلی و معشیتی دانشجویان مستعد کم بضاعت از ابتدای مهرماه آغاز شد.

سال تحصیلی جدید بر خلاف سال های گذشته بنا به تصمیم ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کووید 19 دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تعطیل شد و به علت عدم حضور دانشجو پرداخت وام و ارائه اسناد و مدارک مثبته به صورت مجازی انجام گرفت.

این شیوه ارائه مدارک و.

مشکلاتی برای دانشجویان به همراه داشت که تمام تلاش ما بر این اصل بوده که دانشجویان همانند سایر سنوات از انواع وام بهره مند شوند و در این راستا مدارک و اسناد مربوط به دریافت وام از طریق ایمیل و یا پست به صندوق رفاه دانشگاه ارسال و تمامی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

59 میلیارد ریال انواع وام دانشجویی در دانشگاه کردستان ثبت و پرداخت شد

59 میلیارد ریال انواع وام دانشجویی در دانشگاه کردستان ثبت و پرداخت شد